Follow us on: Group Alumni Tweet Us! Click Here! Let Watch Images!

Alumni SMKAS

Album Majlis Perasmian & Mesyuarat Agung Kali Pertama

Seperti yang dah dijanjikan di entry lepas,
saya nak update lagi entry tentang Alumni in Picture Version,
So,

nikmatilah gambar di bawah.

Kredit to :
Brother Azri Atan - FB[ Azri Penyajak Sepi ]
Sister Muslihanniza Tahir - FB[ Muslihanniza Tahir ]
Brother Kocik.
Sorry Kocik, aku lupe nama kau.
Brother Shaharizan Mohamed
Brother Fariz Ramlan.

untuk gambar yang diambil.



Urusetia yang bertungkus lumus panjat pagar pasang banner.
Ha? panjat pagar?. =p

Bersama Ustazah Normah.

Surau Hassan Al-Banna
Cuaca Mendung yang sangat ketara.

Ini barisan brothers yang hadir di hari kejadian.
Saya sangat salute kat Senior senior oltimer yang hadir.
1987,1988 kot. Saya pun tak lahir lagi.

Ini bangunan lama.
Nampak tak bangunan belakang belah kanan?
itu bangunan baru.
4 tingkat.
Er... nasib baik da kuar. kalau tak jenuh jugak nak naik tangga gi kelas hari-hari.

Anda ingat Line Kuning ni?
Di sinilah memori terpacak. =p

Barisan pengompang SMKAS.
Masa ketibaan VVIP.

Ini barisan Sisters yang hadir.

Ustaz Nazom dan Zinnia Zenith.

Upacara Makan makan pun bermula.

Ni time nak setting untuk snap pic.

Kalian,
marilah meramaikan next perjumpaan. 

Maaf.
Gambar ustaz nazom je yang banyak di ambil.
Ustaz Yazid busy.
Ustaz Mad Noor , saya sendiri pun tak nampak die.

Aspuri SMKAS.
Suasana tak berubah.

tangki.
Masih tersergam indah.


Landscape belakang aspuri yang semakin cantik.

Haha.
Ini amaran keras.

Dewan makan kita.

Sessi makan bersama junior.
comel kan junior kite?

Special dedication untuk kalian,
(dulu time kat smkas banyak dedication dedication kan? kek la lagu la cupcake cokelat.)

Apa-apa yang berlaku pada kita di SMKAS,
memang sudah berlalu,
tapi memori dan kenangan yang tinggal takkan pernah padam dari ingatan,
kan?

Jadinya,
hargailah memori tersebut.
kerana yang terindah dalam memori itu
adalah persahabatan.
Sebab ianya kekal.


Kepada senior-senior,
dari alumni ni baru saya kenal kalian.

jadinya,
ini persahabatan baru untuk saya.

Pada saya Alumni berguna,
pada kalian?

Sekian.

p/s : Maaf. mungkin kualiti gambar tidak memuaskan.dan mungkin gambar tak banyak. tapi kita ada video yang dirakam khas oleh Brother Fariz Ramlan. thanks to him.

Sekian dari saya,
Zinnia Zenith.